Így lehetnek sikeresebbek az online bútorkereskedők

Így lehetnek sikeresebbek az online bútorkereskedők

A BIANO Button, egy mesterséges intelligenciára alapuló eszköz, amelynek segítségével könnyen bebútorozhatod, és berendezheted az otthonodat, vagy az irodádat.

A home&deco termékekre szakosodott online üzletek a mesterséges intelligencián alapuló BIANO Button megoldással a vásárlói igényeknek megfelelően, még relevánsabb termékeket kínálhatnak az oldalukra látogatóknak. A cseh BIANO piactér ezt az exkluzív megoldást hozza most el a magyarországi piacra.

A hasonló termékekre vonatkozó ajánlások több véglegesített rendeléshez vezetnek

Ennek a mesterséges intelligencián alapuló újításnak az a célja, hogy segítse a vásárlókat, hisz a kiválasztást és az online megrendelést egyértelműen könnyíti az a tény, hogy egy nagyobb igényelt terméklistából egy tételt egyszerűen kiválaszthat vizuálisan. Ha a Termékleírás menüben az igényelt termékhez több hasonlót mutatunk meg egy bizonyos online áruház vásárlójának pont abban a pillanatban, amikor már kész a Rendelés gomb megnyomására, akkor nagyobb a valószínűsége annak, hogy a rendelést véghez is viszi.

Így lehet elkezdeni használni

Az online áruházak a Termékleírás menühöz hozzá kell adják a BIANO Button gombot. Ha az oldal látogatója rákattint a gombra, egy másik oldal nyílik meg, amely a keresett termékekhez hasonló kínálatokat ajánl (kizárólag az adott online áruház ajánlatából).

Ezt a BIANO -nál kifejlesztett funkciót ingyen használhatják a cégnél regisztrált online üzletek. Ez a keresztértékesítési (cross-sell) eszköz egy új megoldás azok számára akiknek eddig talán nem volt elegendő forrásuk és költségvetésük egy ilyen megoldás kidolgozására.

Lakberendezés mesterséges intelligenciával

A hasonló újítások kategóriájában hamarosan a BIANO Studio is piacra kerül. Ennek az eszköznek a segítségével a vásárló könnyen „lakberendezővé” válhat majd ahhoz, hogy a mesterséges intelligencia segítségével kipróbálhassa hogyan hat, hogyan illik bele egy bútordarab, egy dekoráció az adott miliőbe, hogy milyen az összhang – tájékoztat a BIANO CEO-ja, Michael Zelinka.

Termék keresés képek alapján az online home & deco szegmensben

Nem ez az első mesterséges intelligencia alapú megoldás, amit a cég bevezetett. Az egyik leginnovatívabb megoldásuk a termékek képszerinti keresése. Ez az eszköz elérhető a www.biano.hu oldalon pont úgy okostelefonon, táblagépen, mint laptopon vagy desktopon.

A képszerinti kereséssel harmonikusan kiegészül a kényelmes online vásárlás a hagyományossal. Egyszóval, az online vásárlók a lakberendezési tárgyakat, eszközöket nem szavak, hanem képek segítségével kereshetik meg könnyen, akár mobilfotó feltöltésével is.

Ily módon az online térben vásárlók túlléphetnek a szöveges termékkeresésen, és társíthatják a kívánt bútort, vagy lakberendező tárgyat vagy a közösségi médiában vagy más online forrásokban látott termékkel, mindezt a www.biano.hu bő kínálatával. És ami még ennél is fontosabb: összehasonlíthatják az árakat, a kiszállítási időt és költségeket ahhoz, hogy kiválaszthassák a számukra legmegfelelőbb terméket.

Kapcsolódó cikkek