fotó: pixabay.com

Egy jel arra, hogy a turizmus magához tért

Egy jel arra, hogy a turizmus magához tért

A Tourinform-irodák egyre több információszolgáltatást végeztek, azok száma nyár végéig csupán 8 százalékkal maradt el a 2019-es rekordtól. Ezt közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kedden.

A Tourinform a nyár végéig 1,3 millió vendégérdeklődésre válaszolt személyesen, írásban vagy telefonon.

Ez a szám azért is jelentős, mert idén 95 irodával dolgoztak, 2019-ben viszont 115-tel, tehát egy irodára több információszolgáltatás jut most, mint 3 éve.

A Tourinform hálózata ezen kívül ingyenes turisztikai kiadványokat kínál, kézműves termékeket, ajándéktárgyakat, helyi rendezvények belépőjegyeit árusítja, vagy akár sporteszközök bérbeadásával, csomagmegőrzéssel, túraszervezéssel, idegenvezetéssel is foglalkozik.
Korszerűsítésüket 2019-ben kezdte meg az MTÜ, mostanáig 29 iroda már meg is újult, az országmárkához illeszkedő külsőt kapott, működésüket minőségbiztosítási rendszerrel felügyelik. Az ügynökség munkavállalói képzéseket is szervez, hogy a személyzet felkészülten fogadhassa a hozzájuk érkező vendégeket.

A közlemény szerint az irodák minden utazónak segítenek abban, hogy megtalálja az elvárásának leginkább megfelelő programokat.

A Tourinform-hálózat az országmárka közvetítőjeként, a térségek és települések turisztikai kirakataiként ahhoz is hozzájárulhat, hogy a vendégek a lehető legtöbb időt töltsék el az úticéljukon -írták.

Kapcsolódó cikkek