Koji László hozzátette,
a hazai építési ágazat fellendülése olyan perspektívát ajánl, ami hazavonzhatja a munkásokat.
Elmondta, a müncheni börzén a fiatalok mellett 50-60 év körüli érdeklődő is bőven akadt.
“A külföldön dolgozó magyar szakemberek meglepően minimális tudással rendelkeztek a hazai építőpiac helyzetéről, éppen ezért kiemelten fontos, hogy a kampány során minél több információt tudjanak meg a magyar eredményekről”
– tette hozzá, majd elmondta, hogy
az építőipari teljesítmény növekedésével a magyar cégek is versenyképes ajánlatokat tudnak tenni.
A börzén jelen volt a hét legnagyobb hazai építőipari cég, akik a külföldi nettó bérek legalább 60 százalékát biztosítanák a hazatért munkavállalóknak.
“A külföldön élő magyar szakembereket érdekli a családi otthonteremtési kedvezményt (csok) és a családvédelmi akcióterv is, de ezzel együtt a munkaadótól is szívesen fogadnának lakhatási támogatást”
– mondta Koji László.