A kampány vasárnap egész napos műsorfolyammal zárult a Duna, a Duna World és az M5 kulturális csatornán.
Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója elmondta, a közszolgálati médiának fontos vállalása, lehetősége és kötelessége is, hogy advent időszakában felhívja a figyelmet a szeretetre, a segítségre és azokra a szervezetekre, amelyek erre érdemesek.
Kiemelte, ez egy olyan misszió, amelyet nemcsak elkezdtek és folytattak, hanem a jövőben is az akció mellé állnak.
“A Jónak lenni jó nemcsak erről az egy napról szól, hanem a közmédia munkatársainak sok hétnyi munkája van benne, amelyért köszönet illeti őket”
– tette hozzá.
Somogyvári Zsolt, a Peter Cerny Alapítvány szakmai vezetője a műsor zárásakor arról beszélt, ennek a napnak az óriási eredménye, hogy munkatársaikat a gépkocsivezetőktől a szakasszisztensekig megismerték az emberek.
“Jól esik az az elismerés és szeretet, ami árad felénk és ezt éreztük mindannyian”
– mondta.
Az összegyűlt pénzből egyebek mellett egy vagy két mentőautót fognak lecserélni, biztosan beszerezik a magasfrekvenciás lélegeztetőgépet és lehetőségük nyílik arra is, hogy a kampányban felajánlott négy inkubátor mellé további újakat szerezzenek be.