fotó: pixabay.com

Altorjai Anita: különleges magyar kezdeményezés ez a program

Altorjai Anita: különleges magyar kezdeményezés ez a program

Különleges magyar kezdeményezés a Jónak lenni jó! jótékonysági program, amelyet még hosszú ideig műsorán tart a közszolgálati média. Ezt mondta a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán vasárnap.

Altorjai Anita úgy fogalmazott, amikor 2012-ben elindították a programot, nem gondolták volna, hogy nemcsak egész Magyarország, hanem a “fél világ” megmozdul. A közmédia idei, tizenegyedik Jónak lenni jó! jótékonysági programjának kedvezményezettje a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ). A vezérigazgató emlékeztetett, október 15-én hirdették meg a kampányt a vakok és gyengénlátók támogatásáért.

“Az elmúlt 11 évben kétmilliárd forint gyűlt össze a jótékonysági programban”

– mondta Altorjai Anita, aki igazi közszolgálati feladatnak nevezte a Jónak lenni jó! kampányt.

A vezérigazgató hangsúlyozta, hálás a közmédia munkatársainak, akik szívvel-lélekkel vitték végig a munkát az elmúlt két hónapban, és hálás minden adakozónak, hogy egy olyan ügy mellé álltak, amely segíti a rászorulókat. Kiemelte azt is, hogy nem volt olyan év, amikor tudósok, művészek, sportolók ne csatlakoztak volna a kampányhoz. Idén a program két nagykövete Szalai Ádám labdarúgó és Gubás Gabi színművész, a kampány fővédnöke pedig Roska Botond neurobiológus – jelezte.

A Jónak lenni jó! jótékonysági akció minden évben az adományvonalra érkező támogatások mellett ismert emberek, szervezetek által felajánlott különleges relikviák eladásával, árverezésével is gyarapítja a támogatott szervezetnek gyűjtött összeget.

A különleges tárgyak többségét a Jónak lenni jó! honlapján lehet megtekinteni, a vásárlás menetéről a jonaklennijo@mtva.hu e-mail-címen lehet tájékozódni. Néhány különleges tárgyat pedig a közmédia vasárnapi egész napos műsorfolyamában bocsátanak árverésre. Az MVGYOSZ tevékenységét bárki segítheti, 500 forinttal a 13600-as telefonszám hívásával és a 96-os azonosító megadásával vagy SMS-ben a 96-os szám elküldésével a 13600-as telefonszámra. Az adományok minden esetben a kedvezményezett szervezet számlaszámán jelennek meg, a közmédia pedig követi az adományok útját, hogy hitelesen közvetítsen az akció által elért eredményről.

A közmédia célja, hogy a rendelkezésére álló valamennyi eszközzel évről évre egy jó és nemes ügy mellé álljon.

A hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően az elmúlt tíz évben több mint kétmilliárd forint jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez.

Kapcsolódó cikkek