forrás: pixabay.com

Megnyílt a 32. Budapest Borfesztivál

A magyar bor a magyar élelmiszeripar legismertebb csúcsterméke. Ezt hangsúlyozta a 32. Budapest Borfesztivál csütörtöki megnyitóján az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára.
Nobilis Márton kiemelte, a magyar közönség immár sok boros rendezvény közül választhat, de a “borfesztiválok királynője” továbbra is a Budapest Borfesztivál.

“A fesztiválon a bortermelők bemutathatják termékeiket, a magyar és külföldi borkedvelők pedig egy helyen kaphatnak betekintést a magyar borkultúrába a budai Vár teraszain”

– méltatta a rendezvényt.

Mint kiemelte, a kormányzat számára a magyar bortermelés stratégiai ágazat.

“Ezt mi sem biztosítja jobban, mint hogy Rókusfalvy Pál személyében a területnek saját kormánybiztosa van, ráadásul a magyar állam évi közel 30 millió euróval (11,58 milliárd forinttal) támogatja az ágazatot”

– közölte Nobilis Márton.

Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos a Magyar Bormarketing Ügynökség első, Buborékok nyara című belföldi kampányáról szólva elmondta: a nyári marketingkampány célja elsősorban az volt, hogy a fiatalabb generációkon keresztül közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz a borkultúrát, bemutassa annak frissebb, innovatívabb oldalát.

“A több mint 150 borászat részvételével lebonyolított kampány hirdetései legalább 5 millió fogyasztót értek el, a nyári boros és zenei rendezvényeken pedig több mint 250 ezer fiatal ismerkedhetett meg a magyar borokkal a Buborékok nyara kampány révén”

– számolt be az eredményekről.

A Magyar Bormarketing Ügynökség a Budapest Borfesztiválon is saját standdal vesz részt, ahol számos program várja az érdeklődőket.

A 32. Budapest Borfesztivál csütörtöktől vasárnapig több mint 150 kiállító boros és gasztronómiai kínálatával várja a vendégeket, az idei díszvendég országok Argentína, Brazília, Chile és Uruguay.

Kapcsolódó cikkek