A TV2 reggeli műsora a favorit

A TV2 reggeli műsora a favorit

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, és a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 288-at. Ez tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból.

Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.

A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége. Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.