Sikeres volt a vasúti applikáció nyári kampánya

Sikeres volt a vasúti applikáció nyári kampánya

Hetente 9500-an töltötték le a MÁV applikációt a korábbi átlagos 4100-zal szemben július vége és augusztus vége között az alkalmazást népszerűsítő figyelemfelhívó kampány hatására.

“Az applikáció legfrissebb változata mintegy 390 000 készüléken fut, a jegyvásárlási funkciót több mint 210 ezer regisztrált felhasználó alkalmazza a mindennapokban, amivel a pénztári jegyárhoz képest 10 százalékos kedvezmény is érvényesíthető”

– írták.

A MÁV-Start adatai szerint minden harmadik jegyet önkiszolgáló csatornán váltanak az utasok, a MÁV app részesedése az online értékesítés bevételéből 28 százalék, az eladott jegyek darabszámát tekintve közel 35 százalék, és ez a részesedés folyamatosan növekszik.

Kerékgyártó József, a MÁV-Start vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta, folyamatosan dolgoznak az újabb fejlesztéseken. Még ebben az évben a menetjegyeken kívül bérletet is lehet majd így váltani, a HÉV H5-ös és a H8/H9-es mellett a jövő hónaptól a H6-os vonalra is lehet majd az alkalmazással kiegészítő jegyet vásárolni.

Kapcsolódó cikkek