Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja, amely a 25-35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét.
Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat.
A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni. Az együttműködéssel az ügynökség tovább szélesíti márkakommunikációs tevékenységeit, amelyben immár a Facebook, Instagram, YouTube és LinkedIn mellett a TikTok is szerepel a hirdetési lehetőségek között.
“A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett csak Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak”
– mondta Magda Wynne, a TikTok közép- és kelet-európai vezetője és Mezei Alexandra, a TikTok hazai partnere, a Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikációs vezetője.