Ezért szállhattak el a metrófelújítás költségei

Ezért szállhattak el a metrófelújítás költségei

A Jobbik azt írta, Magyarországon az állami nagyberuházások sokszor túlárazottak, és a Jobbik határozott álláspontja, hogy ez szoros összefüggésben áll azzal a ténnyel, hogy számos közbeszerzésen a munka elvégzését és persze az érte járó nem kevés közpénzt a Viktor Barátai Zrt., a Nemzeti Gázszerelő Kft., a Nemzet Veje Bt., vagy az MSZP-SZDSZ időszakban már tapasztaltaknak megfelelően a korrupt multi nyeri meg.

“Az előre lezsírozott közbeszerzések, a kartellgyanú nem ismeretlen fogalmak hazánkban, éppen ezért haladéktalanul meg kell vizsgálni, hogy a 3-as metró felújításánál hogyan történhetett meg, hogy a köztudottan erősen túlárazott négyes metró költségei alapján becsült 137,5 milliárd forintos felújítási költséghez képest közel 40 milliárd forinttal kerülne többe a metrófelújítás a beérkezett ajánlatok alapján.

Egy hentestől elfogadható az a mondat, hogy “Kicsivel több lett, maradhat?”, egy mészárostól azonban semmiképpen sem. Magyarországon nem azért van szegénység, mert a nép éhezik, hanem azért, mert a Fidesz-közeli oligarchák képtelenek jóllakni.

Tudjuk jól, hogy a korrupció a nemzet mészárosa, éppen ezért a leendő Jobbik-kormány fel fogja számolni a mindent átszövő korrupciót” – fogalmazott Tokody Marcell Gergely, a Jobbik fővárosi képviselője.

Kapcsolódó cikkek