Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség kampánya

Elindult az őszi belföldi kampány

Elindult az őszi belföldi kampány

Új digitális platformmal indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampányát.

A kampányban az MTÜ hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek Helló ősz! néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.

A hellomagyarorszag.hu weboldalon az MTÜ okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett PIN-ek jelölik a látnivalókat, élménylehetőségeket. A weboldal célja kettős: egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az ajánlott látnivalókat és azok rövid leírását tartalmazza térképszerűen megjelenítve, másrészt pedig ez az a felület, amelyen keresztül az új kampány interaktívvá válik és bevonja a közönséget, a magyar utazókat: ide tölthet fel bárki olyan belföldi látnivalót-élményt, amelyet ajánl másoknak is.

Az oldalon a térképen elérhető tartalmakon túl részletes információk találhatók a kulturális, természeti látnivalókról, a gasztronómiáról és a borkultúráról.

A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!

Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: szeretnék elérni, hogy minél többen mutassák meg, osszák meg kedvenc helyeiket. Magyarországon több olyan felfedezésre váró program, élmény, táj van, amiket érdemes minél több embernek megismernie, akár egynapos kiránduláson, egy hétvégi kikapcsolódás vagy egy hosszabb utazás alkalmával – tette hozzá.

Kapcsolódó cikkek