A Westend bevásárlóközpont 2019-ben ünnepelte megnyitásának 20. évfordulóját. Ez alkalomból nemcsak hatalmas születésnapi eseménysorozattal készültek, de teljesen új arculattal köszöntötték a velük ünneplőket.
A meghívásos tenderen győztesnek választott Avalanche Kreatív Ügynökség egy dinamikus arculatot álmodott meg a bevásárlóközpontnak, mely számtalan lehetőséget biztosít kampányaik egyedi és változatos megjelenítéséhez.
Tavaly novemberben szervezték meg első kreatív tervezői pályázatukat, melynek témáját maga a bevásárlóközpont, a látogatók Westendhez fűződő élményei adták – mindezt a W betűben megjelenítve.
Már akkor is rengetegen neveztek, hasonlóan az idei időszakhoz.
Izgalmas volt látni, hogy az idő rövidsége és a közösségekre nagy súlyként nehezedő pandémia ellenére, idén mennyien gondoltak igazi közösségformáló helyszínként a bevásárlóközpontra, és hogy ezt az érzést, milyen kreatív módon voltak képesek kifejezni. A pályázatot 2021-ben is szakmai zsűri bírálta el: Balogh Balázs média designer, Csizik Balázs tervezőgrafikus, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője és Kovács Orsolya, a bevásárlóközpont marketingigazgatója
Az első három helyezett összesen 600 000 forint értékű pénzjutalomban részesül, melyet Westend ajándékkártya formájában kapnak meg.
A 40 legjobb alkotás kiállítás formájában december végéig megtekinthető a bevásárlóközpont közösségi tereiben.
A nyertesek:
1. helyezett: Giczi Gyöngyi: Egyszínű sokszínűség
2. helyezett: Szabó Éva Evu: Sokszínű duplakávé
3. helyezett: Onodi-Belente Lara: Kiteljesedés
Különdíjasok:
Axis Café & Lounge különdíj: Mester Adél: Nekem a Westend
Libri Könyvesbolt különdíj: Bakonyvári Orsolya: Miénk a világ
Pirex Papír különdíj: Horváth Gerda: Új barátság
A pályázatról készült videóban Veiszer Alinda és a zsűri kalauzolja el a kiállításban a nézőket: