fotó: pixabay.com

Nem fog ráismerni a híres bevásárlóközpontra

Nem fog ráismerni a híres bevásárlóközpontra

Jelentősen megújul az idén húszéves budapesti Westend bevásárlóközpont, az átalakulásra több millió eurót fordítanak. Ezt közölte a tulajdonos West End Magyarország Zrt.

A bevásárlóközpontban jelenleg több mint 400 üzlet található, ennek több mint egyharmada kicserélődött az elmúlt három évben egy tudatos, új célcsoportokat célzó stratégia eredményeképpen.

A következő három évben számos új üzlet és szolgáltatás, valamint további fejlesztések várják majd a látogatókat. Az épület egyes részeit felújítják, így a csaknem 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart is.

“Az átalakítás során maximálisan kihasználják a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket”

– jelezte a tulajdonos.

A logó mellett megújul a tájékoztatórendszer is, ahol szintén a digitális felületeket helyezik előtérbe. A bevásárlóközpont a jövő év első felében bevezeti az egyszerű, papírpénzmentes parkolást.

A pláza évente több mint 20 millió látogatót fogad. A West End Magyarország arról tájékoztatott, hogy az elmúlt három évben átlagosan 5 százalékkal nőtt a látogatószám. A társaság éves árbevétele meghaladja a 30 millió eurót.