A tájékoztatás szerint az üdítőitalok előállításához használt alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosították. A vállalat eddig több mint 110 milliárd forintot fektetett be Magyarországon. A cég 2014-ben 700 millió forintos beruházással bővítette zalaszentgróti ásványvízüzemét, amelynek eredményeként elindította egy új, a horvát fogyasztóknak szánt ásványvíz exportját. A fenntarthatóságban is élenjáró ásványvíz-palackozóban már összesen négy hőszivattyú üzemel: a segítségükkel nyert geotermikus energiának köszönhetően éves szinten 300 ezer köbméter földgázt takarít meg a vállalat. A zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozó fenntartható vízgazdálkodási gyakorlatáért kiérdemelte a független European Water Stewardship (EWS) rendszer arany minősítését is. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó üzemet és hét regionális elosztó-központot működtető vállalat 2014-ben 1150 dolgozót foglalkoztatott. A teljes értékláncon keresztül pedig mintegy 13 ezer embernek biztosított munkát – tartalmazza a közlemény.
A vállalat 2015-ben mintegy 2 milliárd forint beruházást tervez. A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a svájci központú, 580 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A Coca-Cola HBC AG az idén először adott ki olyan integrált jelentést, amely egyetlen dokumentumban összegzi a vállalatcsoport üzleti és fenntarthatósági teljesítményét. A cég fenntarthatósági tevékenysége 2014-ben három fő területre irányult: az egészséges, aktív életmód népszerűsítésére, a környezeti terhelés csökkentésére és a helyi közösségek támogatására.
Az integrált jelentés szerint a vállalatcsoport tavalyi adózás előtti eredményének 2,5 százalékát, összesen 8,7 millió eurót (mintegy 2,7 milliárd forintot) fordított helyi közösségek támogatására, valamint környezetvédelmi és társadalmi befektetésekre. Energiahatékonysági projektjeinek köszönhetően a vállalat 2013-hoz képest 7,8 százalékkal csökkentette szén-dioxid-kibocsátását, és több mint 1,1 millió köbméterrel kevesebb vizet használt fel termékei előállításához. A vállalat csomagolóanyagainak 73 százalékát, a gyártás során keletkezett hulladék 91 százalékát hasznosította újra.