Bakai Mátyás korábban a jelenleg közel 40 frekvencián hallható adó létrehozását és építését vezette. A személyi változás bejegyzését már kezdeményezték a cégbíróságon. A több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember az eddigi sikeres és tapasztalt csapattal folytatja a munkát.
A Media Time hosszú távon értékesíti többek között a Rádió 1, a Retro Rádió és a helyi szinten legnépszerűbb és legnagyobb elérésű vidéki adók reklámidejét.
A legfrissebb hallgatottsági adatok szerint az országszerte nagyon népszerű Rádió 1 a főváros leghallgatottabb rádiója a kereskedelmileg kiemelten fontos 15-59-es korcsoportba tartozó hallgatók körében ugyanúgy, ahogy a 15 év feletti teljes mért célcsoportban – írták médiának küldött közleményükben. Országos mérésekre hivatkozva azt közölték: a Rádió 1 a 15-39 évesek körében továbbra is magasan vezet a Petőfivel és minden más konkurens adóval szemben.