A tudásra alapoz a Vírus Média

A tudásra alapoz a Vírus Média

A Vírus Média keresőmarketing ügynökség is használhatja ezentúl a jelentős számú kampányt kezelő, kiváló teljesítményt nyújtó Google Partnereknek járó Google Premier jelvényt. Az egyik legnagyobb hazai Google Premier ügynökség Google AdWords, Google Analytics, Bing és HubSpot akkreditációval is rendelkezik.

A Vírus Média a Google Search, Mobile, Display, Video, Shopping és Google Analytics specializációját egyaránt megszerezte. Idén lettek a Bing kereső minősített ügynöksége, így megbízóikat itt is professzionálisan szolgálhatják ki. Az online ügyfélszerzés egyik legismertebb szoftverének számító HubSpot Inbound akkreditációját 2016 júliusában kapta meg a Vírus Média vezetője, Mészáros Ádám.

Az új Google Premier Partner jelvényt, melyet annak 2016. június 27-i bevezetése óta mondhatnak magukénak, többek között a Google magas vizsgakövetelményeit teljesítő, tapasztalt csapatának köszönheti a Vírus Média keresőmarketing ügynökség. A minősítés nem csak nekik büszkeség; a cégek is örülhetnek, mivel ez megkönnyíti a céljaikat leginkább támogató Google Partner kiválasztását. A hét éve működő, eddig több száz ügyfelet kiszolgáló Vírus Média az online megjelenéstől a fejlesztésekig az egyedi megoldásokat keresi. “Nem állunk be a dobozos szolgáltatásokat kínáló ügynökségek sorába” – mondja Mészáros Ádám, aki egyben vezető keresőmarketing tanácsadó is.

Az egyik legnagyobb hazai Google Premier ügynökség 2009 óta végzi kis- és középvállalkozások, magyar és nemzetközi nagyvállalatok online reklámkampányainak készítését, kezelését; weboldaluk fejlesztését, üzemeltetését. Egyedi látásmódjuk az ügyfélkezelésre is jellemző: például 24 órás szakmai ügyfélszolgálatot működtetnek.

2016. június 27-én mutatták be az új Google Premier Partner jelvényt, mellyel a cégek könnyebben találhatnak rá a nekik megfelelő Google Partnerre. A partnerség új szintje a szigorú elvárások mellett fokozott támogatást is jelent.