A Whitereport elemzőcég legfrissebb adatai szerint tavaly a megjelenő 31 napilap összesített terjesztési, reklám- és egyéb bevételei elérték a 61 milliárd forintot, amivel a lapkiadói bevételeknek több mint a felét adták.
Az elmúlt évben 262 hetilap jelent meg, ezek között jelentős számban akadnak helyi orgánumok, így hirdetési vagy önkormányzati lapok, valamint tematikus magazinok, például kertészeti, rejtvény-, egyházi, program- vagy közéleti és politikai magazinok. A kéthetente megjelenő kiadványok számát 176-ra, a haviakét 1358-ra tette a kutatás, amely szerint kéthavi rendszerességgel 542, negyedévente 1129, félévente 363 kiadvány jelenik meg, más ütemezéssel pedig 2792.
A lappiac sokszínűsége révén kiválóan alkalmas a hirdetők számára célcsoportjaik közvetlen elérésére, akár földrajzi, akár tematikus célzással kívánnak élni – írták.