Javult a repülőtér megítélése az utasok körében

Javult a repülőtér megítélése az utasok körében

Liszt Ferenc Nemzetközi RepülőtérJavult a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér megítélése az utasok körében egy  felmérés alapján tavaly - közölte a Budapest Airport pénteken az MTI-vel.

Hangsúlyozták, 2013-ban minden eddiginél jobb értékelést adtak az üzleti utazók és a turisták is a ferihegyi repülőtérnek. Az utasok véleménye alapján a kereskedelmi szolgáltatások terén különösen erős a budapesti repülőtér, emellett a terminálok tisztasága, illetve a biztonsági ellenőrzés hatékonysága és a repülőtéri személyzet felkészültsége, kedvessége jobb, mint az európai átlag. A Budapest Airport 2006-ban indította el a repülőtéri utas elégedettségi felmérést, amelyet anonim kérdőívek alapján, nemzetközi szabványok szerint egy független piackutató cég végez. A kutatásban Európa 73 repülőtere vesz részt, köztük a budapesti is. A felmérés során 36 szempont szerint értékelhetik az utasok a különböző repülőtéri szolgáltatásokat 1-től 5-ig terjedő skálán. A kutatás kezdetekor a repülőtér tájékoztatása szerint közepes osztályzatokat kapott a Budapest Airport, ezek az átlagok az utóbbi években meghaladták a jó minősítést, a Skyourt átadásával pedig jelentősen javult az utasok elégedettsége.