Budapesti Metropolitan Főiskola lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola új neve

Budapesti Metropolitan Főiskola lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola új neve

Nevet váltott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, kedden már a Budapesti Metropolitan Főiskolán (MET) kezdték meg az őszi félévet az intézmény hallgatói.

A közlemény szerint a megújulásra azért volt szükség, mert “a régi név már nem fedte le a főiskola képzéseinek sokoldalúságát és azt a fejlődést, amelynek során mind a magyar, mind a nemzetközi piac jelentős szereplőjévé vált az intézmény”.

A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek javaslataikkal – írták. Kitértek arra is, hogy az arculat és a logó a nagy múltú városi épületeket, a metropolisokat átszelő közlekedési utakat, valamint a kapcsolati hálókat idézi.

A főiskolán két karon (Kommunikációs és Művészeti Kar, Heller Farkas Turisztikai és Gazdasági Kar), jelenleg 4 fő képzési területen (kommunikáció, üzlet, turizmus, művészet) folyik képzés, alap- és mesterfokon, illetve másoddiplomás szinten. Az intézmény jelenleg 30 alap-, 15 mesterképzést, 18 felsőoktatási szakképzést, valamint 27 szakirányú továbbképzést kínál, jelenleg mintegy hétezer hallgatója van, akik 2011-től már nemcsak a fővárosban, hanem Hódmezővásárhelyen is részt vehetnek az oktatásban.